«Вирішення конфліктних ситуацій в органах прокуратури»

Спеціальна короткострокова програма підвищення кваліфікації
«Вирішення конфліктних ситуацій в органах прокуратури»
ОПИС І МЕТА ПРОГРАМИ: Сформувати у слухачів конфліктологічні компетентності щодо прогнозування, профілактики та вирішення конфліктів на державній службі; ознайомити з основними причинами виникнення та формами проявів стресових станів, впливу стресу на поведінку; навчити збереженню професійного здоров’я через знання та навички профілактики синдрому професійного вигорання, а також оволодінню практичними інструментами щодо подолання професійного вигорання на організаційному та індивідуальному рівнях.
Розроблено для:
державних службовців категорій „Бˮ та „Вˮ Офісу Генерального прокурора, обласних та окружних прокуратур, а також спеціалізованих прокуратур у військовій та оборонній сфері на правах обласних та окружних.
Форма навчання очна
Тривалість 30 годин (3 дні) /
1 кредит ЄКТС
Місце проведення м. Київ,
вул. Юрія Іллєнка, 81-б
ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ, НА ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЯКИХ СПРЯМОВАНО ПРОГРАМУ:
  • комунікації та взаємодія;
  • управління організацією роботи та персоналом;
  • командна робота та взаємодія;
  • вміння розв’язання конфліктів;
  • впровадження змін, сприйняття змін.
РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ (ЗНАННЯ, УМІННЯ, НАВИЧКИ) ЗНАННЯ:
  • елементів та функцій конфліктів;
  • специфіки динаміки та механізму виникнення конфлікту;
  • процесу управління конфліктними ситуаціями, принципів та методів цього процесу, а також моделі стратегії поведінки особистості в конфлікті;
  • прихованих причин виникнення конфліктів, особистісних мотивів і потреб та їх вплив на подальший розвиток взаємодії;
  • складових емоційної компетентності у вирішенні конфліктів;
  • впливу емоційних станів на виникнення і подальший розвиток конфліктів;
  • технік управління емоційними реакціями у конфліктах;
  • проявів професійного вигорання, причин та етапів його розвитку;
  • методів виходу зі стресу і профілактики професійного вигорання.
УМІННЯ:
  • діагностувати етап розвитку конфліктної взаємодії та модель поведінки опонента;
  • застосовувати ефективні методи та стилі управління конфліктами відповідно до конкретної ситуації;
  • використовувати сучасні методики прогнозування та попередження конфліктів;
  • розуміти потреби і мотивацію інших з метою вирішення і профілактики конфліктів;
  • діагностувати емоційні стани та їх вплив на розвиток конфліктів, робити свідомий вибір власних емоційних реакцій;
  • впроваджувати самопідтримку з метою профілактики професійного вигорання внаслідок конфліктів.
НАВИЧКИ:
  • діагностування конфліктів на різних етапах взаємодії;
  • прогнозування конфліктних ситуацій у робочому колективі;
  • попередження і розв’язування конфліктів у професійній діяльності;
  • аналізу особистих емоційних станів;
  • управління власними емоціями і вибору відповідних емоційних реакцій;
  • саморегуляції у стресових ситуаціях;
  • зняття емоційної напруги та трансформації роздратування та злості у конструктивні дії;
  • застосування практичних інструментів з профілактики та подолання професійного вигорання;
  • використання методів виходу зі стресових ситуацій і самопідтримки.