Спеціальна короткострокова програма підвищення кваліфікації
«Ефективна внутрішня професійна комунікація в прокуратурі»
ОПИС І МЕТА ПРОГРАМИ:
Сформувати у слухачів професійні компетентності щодо ефективних внутрішніх комунікацій в командах органів прокуратури; прогнозування, профілактики та конструктивного вирішення конфліктів на державній службі; ознайомити з критеріями ефективної внутрішньої професійної комунікації в прокуратурі; навчити долати комунікативні бар’єри в командній взаємодії; навчити збереженню власного професійного здоров’я та здоров’я персоналу через знання та навички профілактики синдрому професійного вигорання, а також оволодіти практичними інструментами щодо подолання професійного вигорання на організаційному та індивідуальному рівнях, навчити застосовувати мотиватори та невилювати демотиватори в управлінні ефективністю персоналу та ін.
Розроблено для:
державних службовців категорій „Бˮ і „Вˮ Офісу Генерального прокурора, обласних та окружних прокуратур, а також спеціалізованих прокуратур у військовій та оборонній сфері на правах обласних та окружних.
державних службовців категорій „Бˮ і „Вˮ Офісу Генерального прокурора, обласних та окружних прокуратур, а також спеціалізованих прокуратур у військовій та оборонній сфері на правах обласних та окружних.
Форма навчання | очна |
Тривалість | 30 годин (3 дні) / 1 кредит ЄКТС |
Місце проведення | м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-б |
ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ, НА ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЯКИХ СПРЯМОВАНО ПРОГРАМУ:
- професійні знання інструментів та технологій комунікації;
- прийняття ефективних рішень;
- комунікація та взаємодія;
- впровадження змін;
- управління організацією роботи та персоналом;
- виконання на високому рівні поставлених завдань;
- командна робота та взаємодія;
- сприйняття змін.
- впровадження змін та прийняття ефективних рішень;
- комунікація та взаємодія;
- сприйняття змін;
- стратегічне управління та планування;
- стратегічні комунікації;
- управління персоналом та управління результативністю.
- сутності феномену «комунікація»;
- поняття «комунікативні бар’єри»;
- особливостей комунікацій в органах прокуратури;
- критеріїв ефективної внутрішньої професійної комунікації в прокуратурі;
- феномену команд та їх відмінностей від робочих груп;
- особливостей команд в органах прокуратури;
- елементів та функцій конфліктів;
- стилів поведінки в конфліктах;
- методів прогнозування, профілактики та конструктивного вирішення конфліктів на державній службі;
- сутності та структури професійного здоров’я та здоров’я персоналу;
- феномену трудоголізму;
- ризиків трудоголізму;
- сутності синдрому професійного вигорання;
- стадій професійного вигорання;
- симптомів професійного вигорання;
- засобів мотивації персоналу, факторів-мотиваторів та демотиваторів в управлінні ефективністю персоналу;
- ефективних нарад;
- інструментів делегування повноважень;
- конструктивної критики та похвали.
- діагностувати власні психологічні особливості комунікацій;
- аналізувати типи комунікативних бар’єрів в професійному спілкуванні;
- розуміти критерії ефективної внутрішньої професійної комунікації в прокуратурі;
- діагностувати стилі поведінки в конфліктах;
- переходити в підхід «конструктивне вирішення конфліктів»;
- застосовувати методи прогнозування, профілактики та конструктивного вирішення конфліктів на державній службі;
- діагностувати наявність команд та їх відмінностей від робочих груп;
- застосовувати засоби мотивації персоналу, фактори-мотиватори та нівелювати демотиватори в управлінні ефективністю персоналу;
- проводити ефективні наради;
- делегувати повноваження;
- здійснювати конструктивну критику та похвалу;
- усвідомлювати сутність професійного здоров’я та здоров’я персоналу;
- діагностувати ознаки феномену трудоголізму;
- аналізувати ризики трудоголізму;
- діагностувати рівні та симптоми синдрому професійного вигорання.
- діагностування особливості комунікацій;
- аналізу комунікативних бар’єрів в професійному спілкуванні;
- управління ефективністю внутрішньої професійної комунікації в прокуратурі;
- діагностування стилів поведінки в конфліктах;
- переходу в «конструктивне вирішення конфліктів» на державній службі;
- діагностування орієнтації на командну роботу та стадій сформованості команд;
- діагностування трудоголізму;
- застосовування практичних інструментів при мотивації персоналу;
- проведення ефективних нарад;
- делегування повноважень;
- конструктивної критики та похвали;
- збереження власного професійного здоров’я та здоров’я персоналу;
- діагностування синдрому професійного вигорання.
повний зміст програми за посиланням:
Каталог програм підвищення кваліфікації державних службовців органів прокуратури України на 2023 рік (.pdf)