Навчання для державних службовців за програмою «Ефективна взаємодія органів прокуратури із засобами масової інформації: правила і табу»

  • Як і навіщо нами маніпулюють соціальні мережі?
  • Як розпізнати комунікаційну кризу та її попередити?
  • Яким вимогам має відповідати публікація державного органу, щоб читач прочитав її до кінця?
  • Як коректно комунікувати зі ЗМІ, щоб тебе правильно зрозуміли?

На ці та інші запитання шукали відповіді під час навчання для державних службовців категорій «Б» та «В» органів прокуратури за спеціальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації «Ефективна взаємодія органів прокуратури із засобами масової інформації: правила і табу», яке сьогодні завершується у Тренінговому центрі прокурорів України.

Кожний з нас щодня читає, дивиться, слухає, отримує неймовірну кількість інформації. Проте усім нам варто розуміти, чи є ця інформація достовірною. А також знати, як ефективно доносити її до різної цільової аудиторії.

Саме ці питання обговорювали з учасниками тренери:

  • Уляна Колодій – засновниця комунікаційної агенції UK communications, консультантка з комунікацій;
  • Юлія Бєглєцова – редакторка, pr-менеджерка комунікаційної агенції «UK communications», консультантка з публічних комунікацій;
  • Оксана Мороз – дослідниця медіапростору, засновниця ініціативи з інфогігієни «Як не стати овочем»;
  • Федір Скрипник – директор департаменту моніторингу контенту та стандартів мовлення Суспільного.

Учасники під час навчання дізнались про:

  • безпечне споживання інформації у реаліях нової інформаційної ери і в умовах зовнішньої агресії та внутрішньої напруженості. Модель роботи інформаційних вірусів на прикладі Facebook;
  • кризові комунікації: види криз, як розпізнати, звідки чекати? Превентивні заходи – як попередити кризу. Реагування у кризових ситуаціях – обов’язкові правила і табу, взаємодію зі ЗМІ під час кризи – особливості комунікації у соцмережах;
  • алгоритми, тенденції і тренди. Особливості соцмереж офіційних структур, зокрема органів прокуратури. Ризики та табу. Ефективність текстів і візуалізації у соцмережах;
  • основні помилки, яких припускаються пресслужби.

Команда Тренінгового центру прокурорів України докладає максимальних зусиль, щоб кожний тренінг для прокурорів і навчання державних службовців органів прокуратури відповідало практичним потребам та актуальним викликам, з якими вони стикаються у своїй діяльності.

Слава Україні!

Халімончик Богдан