У Тренінговому центрі прокурорів України за підтримки Проєкту Офісу Ради Європи в Україні «Зміцнення прав людини в системі кримінальної юстиції України» тривав тренінг для тренерів «Методика проведення тренінгів»

Як навчати?

Чому навчати?

Як взаємодіяти?

Як досягти результатів?

Ефективність навчання безпосередньо залежить від форми навчання. Саме тому тренеру важливо чітко розуміти особливості та відмінності різних форм навчання для досягнення бажаних результатів.

Тренінг – це короткострокова форма активного навчання, спрямована на оволодіння учасниками конкретними знаннями та навичками, формування чи зміну ставлення для підвищення ефективності професійної діяльності.

Психолог Курт Левін стверджував, що більшість ефективних змін у поведінці людей відбувається у групах. А проведення будь-якого тренінгу – це поєднання цікавого спілкування та процесу пізнання себе й інших + ефективна форма опанування знань.

Щоб актуалізувати знання про особливості навчання в тренінговому форматі, навчитися застосовувати інструменти планування та використання тренерських ролей, упродовж 3-х днів у Тренінговому центрі прокурорів України за підтримки Проєкту Офісу Ради Європи в Україні «Зміцнення прав людини в системі кримінальної юстиції України» тривав тренінг для тренерів «Методика проведення тренінгів».

Тренери тренінгу:

  • Наталія Римар – сертифікована бізнес-тренерка, фасилітаторка, психологиня, та
  • Василь Козій – експерт аналітичного відділу підготовки прокурорів Тренінгового центру прокурорів України, кандидат юридичних наук, обговорили з учасниками:

  • форму навчання дорослих – тренінг (особливості навчання дорослих, визначення потреб у навчанні та кінцевих його результатів; використання таксономії Блума);
  • структуру тренінгу (початок, основна частина, завершення);
  • планування тренінгу (верхньорівнева програма; монтажний стіл; матриця)
  • та детально проаналізували:
  • методологію тренінгу і структуру тренінгового модуля;
  • основні тренінгові методи (мозковий штурм, робота в малих групах, рольова гра, кейс, лекція, дискусія);
  • групову динаміку (ознаки етапів розвитку групової динаміки, завдання тренера на різних етапах);
  • методи «Вікно Джохарі» та «Я – повідомлення».

Слідкуйте за нашими новинами на офіційних джерелах Тренінгового центру прокурорів України.

Слава Україні!

Халімончик Богдан