Інформація по закупівлі UA-2023-11-28-008328-a

Посилання на оголошення про проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2023-11-28-008328-a

Назва предмета закупівлі: Послуги з вивезення твердих побутових відходів змішаних (ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2023-11-28-008328-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України.
Предметом закупівлі є послуги з вивезення твердих побутових відходів змішаних, які накопичуються в процесі господарської діяльності Замовника. Послуги надаються відповідно до державних норм і стандартів, що передбачені законами України «Про житлово-комунальні послуги» та «Про управління відходами».
Надання послуг здійснюється Учасником згідно з правилами благоустрою території з урахуванням схеми санітарного очищення, що затверджені в м. Київ.
Вивезення твердих побутових відходів змішаних проводиться спеціально обладнаними транспортними засобами – сміттєвозами Учасника, пристосованими для завантаження контейнерів об’ємом 1,1 м³, відповідно до Дислокації  до 8:00 години ранку. Збір твердих побутових відходів змішаних проводиться у металеві контейнери об’ємом 1,1 м³ кожний. В процесі надання послуг використовуються контейнери Виконавця.
Місце надання послуг: Тренінговий центр прокурорів України, 04050, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б (адміністративна будівля), вул. Юрія Іллєнка, 81-Б (гуртожиток), вул. Юрія Іллєнка, 24 літ. 1А (гуртожиток) (надалі – Замовник).
Обсяг послуги: 689,7 куб. м/627 контейнерів
Строк надання послуг: з 01.01.2024 року по 31.12.2024 року.

Обґрунтування щодо необхідності проведення процедури закупівлі:
закупівля проводиться з метою забезпечення безперебійної діяльності Тренінгового центру прокурорів України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2275 до кошторису на 2024 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Розрахунок очікуваної вартості послуги здійснений на підставі запланованого обсягу вивезення твердих побутових відходів з урахуванням діючих у м. Київ тарифів (цін) на зазначені послуги.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 131 043,00 грн.

Халімончик Богдан