Посилання на оголошення про проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-18-008266-a
Назва предмета закупівлі: Послуги з поточного ремонту вхідних груп за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2025-03-18-008266-a.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до дефектних актів
Умови виконання робіт: Будівля під час виконання робіт не припиняє своєї роботи
Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС2.
Строк надання послуг – до 20 червня 2025 року відповідно до календарного графіку надання послуг
Склад та обсяги надання відповідних послуг, що доручаються до виконання учасником, визначені в переліку та об’ємі необхідних послуг, які наведено у таблиці нижче.
Загальна кількість наданих послуг, що будуть отримані, визначаються замовником згідно фактичної потреби.
У випадку зменшення обсягу послуг відповідно до потреб замовника, оплата може бути зменшена з урахуванням документально підтверджених фактично виконаних послуг.
Такі ресурси, як електроенергія та вода – виключати із кошторисного розрахунку.
При розрахунку кошторисної вартості необхідно врахувати всі супутні витрати та послуги, згідно з технологічним процесом вказаної Послуги з поточного ремонту вхідних груп за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б.
Цінова пропозиція надається у вигляді кошторисної документації відповідно до умов цього додатку через електронну систему закупівель у програмному комплексі АВК 5 не пізніше версії 3.9.3 (з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм і правил України), у форматі PDF та в електронному вигляді (формат файлу imd), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації.
В складі відповідної кошторисної документації надається повинно міститися, а саме:
– договірна ціна;
– локальний кошторис;
– відомість ресурсів до локального кошторису, яка має містити інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції;
– дефектний акт;
– календарний графік надання послуг.
Розрахунок прибутку, адміністративних та загальновиробничих витрат, заробітної плати робітників здійснюється відповідно до замовлених видів послуг на підставі Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку України від 01.11.2021 № 281.
Після закінчення надання послуги, учасник передає замовнику акти надання послуг форми КБ-2в, довідки про вартість наданих послуг форми КБ-3 та підсумкову відомість ресурсів на фактично надані послуги з урахуванням вимог зазначених у договорі.
Вартість послуги повинна бути сформована з урахуванням всіх витрат учасника, які необхідно понести у зв’язку із наданням відповідних послуг для замовника, в тому числі: вартість проїзду працівників, витратних та будівельних матеріалів, необхідних для виконання з їх доставкою/розвантаженням, доставкою інструменту учасника на об’єкт замовника, сплату митних тарифів, транспортних витрат, податків і зборів, та інших витрат, понесених учасником.
Послуги необхідно проводити у робочі години відповідно до графіку роботи об’єкта замовника, з обов’язковим попереднім наданням усієї необхідної інформації для допуску працівників до виконання послуг.
Виконавець повинен неухильно дотримуватись на об’єктах Замовника техніки безпеки та вимог з охорони праці. У випадку порушення техніки безпеки та вимог з охорони праці працівниками Виконавця і якщо дані порушення привели до травми або до тілесних пошкоджень працівників Виконавця або сторонніх осіб, відповідальність покладається на працівників Виконавця і самого Виконавця.
При формуванні ціни тендерної пропозиції, учасник повинен включити до вартості послуг вартість витратних матеріалів (деталей), оплату роботи працівників, затрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) тощо. Вид договірної ціни – динамічна.
Послуги виконуються з використанням витратних матеріалів та обладнання учасника.
Послуги надаються суворо дотримуючись вимог будівельних норм та правил, з дотриманням санітарних та протипожежних правил техніки безпеки.
Обсяг наданих послуг може бути зменшений залежно від реального фінансування видатків.
Доставку витратних матеріалів, вивезення будівельних відходів (у тому числі твердих будівельних відходів) та обладнання для надання послуг учасник зобов’язаний здійснювати своїми силами, та своїми транспортними засобами.
Учасник гарантує, що всі комплектуючі, які буде замінено під час надання послуг, нові (такі, що не були у вжитку) та належної якості.
Гарантійний строк результату наданих Послуг становить 12 місяців від дня підписання Акта приймання наданих послуг за формою КБ-2в та Довідки про вартість наданих послуг за формою КБ-3.
№ Ч.ч. |
Найменування робіт і витрат | Одиниця виміру |
Кількість |
---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 |
1 |
Розділ №1. Вхідна група 1
Розбирання облицювання сходів з гранітних плит |
м2 |
8 |
6 12 |
Розділ №2. Вхідна група 2
Розбирання покриттів сходів з керамічних плиток |
м2 |
10 |
13 |
Розділ №3. Інші витрати |
т |
1,476 |
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2240 до кошторису на 2025 рік.
Очікувана вартість предмета закупівлі Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі наданих цінових пропозицій.
Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 155 000,00 грн.