Інформація по закупівлі UA-2025-06-18-012406-a

Посилання на оголошення про проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель:

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-06-18-012406-a

Назва предмета закупівлі: Послуги з прання білизни (ДК 021:2015-98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі:
UA-2025-06-18-012406-a.

Закупівля здійснюється з метою забезпечення потреб Тренінгового центру прокурорів України

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: 1559 кг.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ВІДПОВІДНА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

Послуги з прання білизни (ДК 021:2015 – 98310000-9 Послуги з прання та сухого чищення)

Строк (термін) надання послуг: з моменту підписання договору до 19.12.2025.

Місце знаходження об’єкта, по замовленню якого здійснюється прання текстильних виробів (місце передачі текстильних виробів для надання Послуг, місце повернення текстильних виробів після надання Послуг): 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б.

З метою скорочення експлуатаційних витрат та оптимізації робочого часу, потужності виконавця повинні знаходитись в межах м. Києва. З метою підтвердження зазначеної вимоги, Учасник у складі своєї пропозиції надає довідку в довільній формі з зазначенням адреси розташування потужностей, які планує під час виконання договору за результатами даної процедури закупівлі (у разі укладання такого договору).

Орієнтована кількість (обсяг) послуг, що є предметом закупівлі: 1559 кг.

Загальна кількість послуг, визначаються Замовником згідно фактичної потреби.

Прання текстильних виробів, а саме:

Рушники махрові;
Простирадла;
Підковдри;
Наволочки;
Ковдри;
Подушки;
Тюль, портьєри.

№ з/п Вимоги
1.Загальні вимоги:

 

1. Послуги з прання і сухого чищення (які включають в себе: прання, плямовиведення, підсушування та прасування) білизни повинні відповідати діючим державним та/або міжнародним стандартам, регламентам, правилам тощо.

2. Учасник повинен надати копію висновку санітарно – епідеміологічної експертизи щодо засобів побутової хімії, які будуть використовуватися Учасником при наданні послуг.

1. Термін надання послуг з прання і сухого чищення, не повинен перевищувати трьох діб, включаючи день здачі і день видачі майна (в окремих випадках, у зв’язку із службовою необхідністю, прання білизни та доставку за адресою Замовника необхідно здійснювати протягом однієї доби) (надати гарантійний лист)

2. Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо застосування заходів із захисту довкілля та копію договору (-ів) про надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення.

3. Наявність в потрібній кількості автотранспорту для приймання та доставки білизни. (надати гарантійний лист)

4. Учасник надає у складі тендерної пропозиції сертифікат на управління якістю ISO9001, щодо надання послуг з прання та хімічного чищення текстильних та хутрянихвиробів, виданий органом, що акредитований в Національномуагентстві України з акредитації з зазначенням адресимісцяпровадження діяльності.

5. Надати скановану копію висновку санітарно-епідеміологічного експертизи обстеження приміщення пральні, де будуть надаватись послуги, який (висновок) є чинним на весь період дії договору за результатами даної процедури закупівлі (у разі укладання такого договору).

Наявність в необхідній кількості обладнання для проведення прання у визначені терміни та забезпечення санітарно-гігієнічних заходів а саме: машин санітарно-гігієнічного призначення бар’єрного типу, які мають відокремлені шлюзи для завантаження брудної білизни та наявність камер для дезінфекції візків. (надати довідку в довільній формі про наявність обладнання та надати документальне підтвердження наявності обладнання вказаного в довідці).

6. Сканований лист-згоду складений у довільній формі про надання можливості, в разі необхідності, перевірити наявність зазначеного в тендерній пропозиції обладнання та матеріально-технічної бази.

Обсяги надання послуг з прання білизни: 1559 кг.

Місце поставки: 04050, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б.

 

2. Вимоги щодо прання білизни

 

1. Приймання переданого майна повинно здійснюватися в розсортованому та упакованому вигляді на підставі накладної (на кожну здачу білизни), актів наданих послуг (акт приймального контролю якості).

2. Завантаження та розвантаження білизни здійснюється представниками Виконавця.

3. Прання білизни здійснюється з додержанням усіх норм та правил для прання білизни для закладів з розміщення:

– з термообробкою, шляхом кип’ятіння та безпечних пральних засобів;

– з використанням допустимих дезінфікуючих засобів.

Прання білизни повинно бути індивідуальним.

Здійснювати прийом брудної білизни та відвантаження чистої білизни в окремих приміщеннях. Надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність окремих приміщень для окремих процесів обробки білизни.

При технічній неможливості надання послуг Учасник (Виконавець) зобов’язаний вирішувати можливість прання в інших пральнях без порушень технологічного процесу та строків надання послуг

При технічній неможливості надання послуг Виконавцем або у випадку настання форс-мажорних обставин у Замовника, що унеможливлять передачу білизни Виконавцю, що, в свою чергу, може призвести до зупинення роботи Замовника, Виконавець зобов’язаний надати Замовнику для використання постільну білизну. Для цього Виконавець повинен мати в наявності: не менше 300 комплектів постільної білизни розміром 215*145. Білизна має бути новою, використовуватись тільки для потреб Замовника. Для підтвердження відповідності учасника даній вимозі Замовника, учасник в складі пропозиції надає документальне підтвердження наявності даної білизни у вигляді копій первинних документів, що підтверджують наявність в учасника даної білизни в обсязі не меншому ніж зазначеному вище та лист-згоду складений у довільній формі про надання можливості, до підписання договору, перевірити наявність зазначеної білизни.

 

Для підтвердження якісних характеристик послуги Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає:

– Сертифікат відповідності засобів для прання та сухого чищення вимогам п. 8 Технічного регламенту мийних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2008 р. № 717 (ДСТУ 2161:2010, ДСТУ 7282:2012), ДСТУ ГОСТ 31340:2009, р.р. 4, 5, виданий на підставі протоколів сертифікаційних випробувань;

– Додаток до Сертифікату відповідності, зареєстрований в реєстрі органу з оцінки відповідності, з терміном дії сертифікату та переліком засобів для прання та сухого чищення;

– Декларацію про відповідність Технічному регламенту мийних засобів з переліком засобів для прання та сухого чищення;

– Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності засобів для прання встановленим медичним критеріям безпеки;

– Копію (копії) висновку (висновків) санітарно-епідеміологічної експертизи щодо засобів побутової хімії, які будуть використовуватися учасником при наданні послуг з прання білизни.

– Пояснювальну записку про якість миючих засобів та підбілювачів, що використовуються із зазначенням країни виробника, торгівельної назви. Подається з копіями договорів купівлі-продажу останніх.

Якість послуг повинна відповідати умовам зазначеним у стандартах, технічних умовах, іншій технічній та/або нормативній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, а саме: Виконавець зобов’язується забезпечити якість послуг відповідно до вимог ДСТУ 201 – 04 – 96, ДСТУ 2122 – 93, ДСТУ 2916-94, «Інструкції щодо надання послуг з прання білизни» (зареєстр. в Мінюсті України від 13.11.2000 р. за № 810/5031) – учасник надає гарантійний лист.
 

Обґрунтування щодо необхідності проведення процедури закупівлі: Закупівля здійснюється з метою безперебійного функціонування Гуртожитку Тренінгового центру прокурорів України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2240 до кошторису на 2025 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі наданих комерційних пропозицій та загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 64 963,53 грн.

Халімончик Богдан