Посилання на оголошення про проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-07-10-011513-a
Назва предмета закупівлі: Послуги з заправки та відновлення картриджів (код ДК 021:2015: 50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки).
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі:
UA-2025-07-10-011513-a.
Закупівля здійснюється з метою забезпечення потреб Тренінгового центру прокурорів України
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
предмета закупівлі:
Для Учасників, які візьмуть участь у процедурі закупівлі згідно Послуги з заправки та відновлення картриджів (код ДК 021:2015: 50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) Замовник визначає наступне:
Строк (термін) надання послуги: до 19.12.2025.
Місце надання Послуги: вул. Юрія Іллєнка, 81-Б, м. Київ, 04050.
Пропозиція Учасника обов’язково подається щодо предмету закупівлі в цілому.
Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування, зберігання та інших витрат визначених законодавством.
Якість Послуг та матеріалів (запчастин), які використовуються Виконавцем при наданні Послуг, повинні відповідати державним стандартам та/або технічним умовам, що підтверджується сертифікатами відповідності, протоколами досліджень продукції тощо.
Усі витратні матеріали, запчастини, повинні бути новими, оригінальними (або аналогічними, але не гіршими, ніж оригінальні) та у працездатному стані, обов’язково повинні мати оригінальну фабричну упаковку, що не може бути пошкодженою або заміненою на іншу аналогічну. Картридж повинен бути опломбований та упакований у герметичний світлонепроникний пакет з тестовою сторінкою, мати на корпусі фірмову наклейку з відмітками про виконані роботи та з підписом інженера.
Якість витратних матеріалів визначається шляхом друку пробної сторінки, що не повинна мати дефектів друку (сірий фон, сторонні сліди, різну інтенсивність кольору шрифту тощо). При роздрукуванні тестової сторінки, що містить повну (100%) заливку чорним кольором, не повинно спостерігатись нерівномірної щільності друку, смуг і повторюваних дефектів. Ресурс друку та кількість тонера в картриджах після заправки повинні бути не менші, ніж у новому оригінальному картриджі, встановленому виробником.
Ремонт повинен здійснюватися за місцезнаходженням техніки (відповідно до переліку, наведеного нижче). У разі неможливості ремонту за місцезнаходженням, обладнання доставляється до сервісного центру транспортом Виконавця за його рахунок.
Заправка та відновлення картриджів проводяться протягом 48 (сорока восьми) годин з моменту подання заявки Замовником.
Перелік картриджів, які потребують заправки та відновлення
Модель картриджу | Заправка (шт.) | Відновлення (шт.) |
Canon 057 | 3 | 3 |
Canon 057H | 3 | 3 |
Canon 070 | 6 | 3 |
Canon 070Н | 4 | 4 |
Canon 725 | 3 | 2 |
Canon 728 | 3 | 2 |
Canon C-EXV54 Black | 1 | 1 |
Canon C-EXV54 Yellow | 1 | 1 |
Canon C-EXV54 Magenta | 1 | 1 |
Canon C-EXV54 Cyan | 1 | 1 |
HP CF259A | 1 | 1 |
HP CF259X | 1 | 1 |
HP CE505A | 2 | 2 |
HP Q2610A | 1 | 1 |
HP W1510A | 2 | 2 |
HP W1510X | 2 | 2 |
HP CF232A | 4 | |
HP CF230A | 2 | 2 |
HP CF230X | 2 | 2 |
HP CB435A | 1 | 1 |
HP СЕ255А | 2 | 1 |
HP CE278A | 10 | 5 |
HP CF280A | 2 | 2 |
HP CF280X | 2 | 1 |
HP CF283A | 5 | 2 |
HP CE285A | 15 | 10 |
Brother TN-1095 | 15 | |
Brother DR-1095 | 9 | |
Samsung MLT-D109S | 1 | 1 |
Kyocera TK-5230 K | 2 | 1 |
Kyocera TK-5230 С | 2 | 1 |
Kyocera TK-5230 Y | 2 | 1 |
Kyocera TK-5230 M | 2 | 1 |
CBGR0100C | 1 |
Заправка картриджа повинна передбачати:
– Повне розбирання та очищення під тиском усіх вузлів картриджу;
– Очищення та полірування фото рецепторного барабану;
– Нанесення мастила для зменшення коефіцієнта тертя на очищувальне лезо;
– Очищення магнітного валу та валу первинного заряду;
– Очищення та змащування струмопровідними мастилами електричних контактів;
– Наповнення тонером Static Control, Katun, НАПР, Patron;
– Заміна контрольного чіпа (за потребою);
– Встановлення флажку збросу картриджа в належне положення.
Відновлення картриджа повинне передбачати:
– Повне розбирання та очищення під тиском усіх вузлів картриджу;
– Заміна фото рецепторного барабану, ракельного ножа, валу первинного заряду, магнітного валу та дозуючого леза;
– Нанесення мастила для зменшення коефіцієнта тертя на очищувальне лезо;
– Очищення та змащування струмопровідними мастилами електричних контактів;
– Наповнення тонером Static Control, Katun, НАПР, Patron;
– Встановлення перемикач скиду картриджа в належне положення;
– Заміна контрольного чіпа (за потребою);
– Заміна драм-юніта (за потреби).
Надані послуги повинні відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Відповідальність за виконання вимог екологічної безпеки та вимог із забезпечення вимог техніки безпеки при наданні послуг несе Учасник.
На складі Учасника повинен бути певний резерв ресурсних запасних частин і витратних матеріалів для планової заміни. У випадку виходу з ладу обладнання, Учасник для безперебійної роботи Замовника зобов’язаний забезпечити у термін відновлення працездатності не більше ніж доба, еквівалентну заміну до завершення ремонту.
У разі виявлення недоліків (браку) по якості наданих послуг Учасник повинен усунути їх за власний рахунок. У разі виникнення питань щодо ресурсу друку заправлених або відновлених картриджів Учасник може провести пломбування картриджу в принтері. Таке пломбування не повинне становити загрозу функціонуванню пристрою.
Надання послуг проводиться відповідно до вимог чинних нормативних документів. Гарантійний строк (строк, протягом якого Учасник гарантує якість наданих послуг) становить 12 (дванадцять) місяців з моменту підписання акту наданих послуг і передачі картриджів.
Ціна за послуги повинна бути визначена з урахуванням витрат Учасника на запасні частини, витратні матеріали, тонери, пакування, доставку, сплату митних тарифів, транспортних витрат до місця надання послуг, податків і зборів, робіт та інших витрат.
В складі пропозиції Учасник також надає наступні документи:
- Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником, підписану уповноваженою особою Учасника.
- Лист-гарантію щодо забезпечення гарантійного обслуговування на весь гарантійний період, що визначений для картриджів, які будуть заправлятись та відновлюватись за результатами даної процедури закупівлі.
- Копії документів, що підтверджують наявність в учасника станції очистки картриджів (технічний паспорт або діючий договір оренди станції). У разі надання діючого договору оренди станції, такий договір має бути чинним протягом всього строку надання послуг. У разі надання такого договору з терміном дії меншим ніж період надання послуг (в межах даної закупівлі), Учасник разом з таким договором надає лист-гарантію від орендодавця такої станції, в якому (листі-гарантії) орендодавець гарантую, що термін дії такого договору буде продовжено на строк, який є не меншим ніж строк надання послуг в межах даної закупівлі. Замовник послуг має право перевірити наявність станції.
- Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на станцію очистки картриджів, яка використовується для очистки лазерних картриджів від залишків тонеру під час робіт пов’язаних із заправкою/відновленням картриджів, дійсний на момент розкриття пропозицій.
- Документи щодо витратних матеріалів та запчастин. Витратні матеріали (тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи картриджів та інші основні комплектуючі), які використовуватимуться при наданні послуг, повинні бути новими, не перебувати під забороною відчуження, арештом, не бути предметом застави, а також не бути предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством, щодо походження товарів з країн стосовно яких діє Закон України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII та тимчасово окупованих територій. На підтвердження учасник надає:
5.1 Сертифікати походження товарів (в разі імпорту додати копію інвойсу з переліком товарів) на витратні матеріали, які будуть використані для виконання робіт (тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи картриджів), видані уповноваженою установою виробнику зазначених витратних матеріалів, відповідно до законодавства країни походження.
5.2 Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на витратні матеріали запропонованих виробників, відповідно сертифікату походження (тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи картриджів та інші основні комплектуючі) які використовуються при наданні послуг з заправки/відновлення тонерних картриджів, є безпечними для застосування за призначенням та оточуючого персоналу, дійсні на момент розкриття пропозицій.
- Гарантійний лист за підписом учасника про:
– рік виготовлення запропонованих витратних матеріалів та запчастин – не раніше другого півріччя 2024 р.,
– гарантійні обов’язки на запропоновані витратні матеріали та запчастини – не менше 12 місяців,
– виконання вимог до тари та упаковки – картриджі повинні окремо упаковуватись у герметичні світлонепроникні пакети та мати індивідуальне маркування .
- В разі якщо Учасник не є виробником (або імпортером) витратних матеріалів (тонеру, фотоциліндрів, очищувальних та дозуючих лез валів магнітних та первинного заряду, чипів картриджів ), необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника (або імпортера). Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі.
Обґрунтування щодо необхідності проведення процедури закупівлі: Закупівля здійснюється з метою забезпечення потреб Тренінгового центру прокурорів України.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2240 до кошторису на 2025 рік.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі наданих комерційних пропозицій та загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.
Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 103 229,00 грн.