«Ефективна взаємодія органів прокуратури з засобами масової інформації: правила і табу»

Спеціальна короткострокова програма підвищення кваліфікації
«Ефективна взаємодія органів прокуратури з засобами масової інформації: правила і табу»
ОПИС І МЕТА ПРОГРАМИ: Формування комунікативної компетентності державних службовців, підготовка до продуктивної професійної взаємодії з медіа, поглиблення знань учасників професійного навчання щодо сучасних медійних технологій, їх ролі в комунікаційному просторі та значення медійного світу в професійній діяльності; розвиток особистісних компетенцій, зокрема, медіаграмотності, а також впровадження змін, подолання опору змінам, здатності приймати зміни та змінюватися. Засвоєння основних правил ефективної співпраці із медіа, розширення набору інструментів для забезпечення дієвої комунікації органів прокуратури.
Розроблено для:
державних службовців категорій „Бˮ та „Вˮ Офісу Генерального прокурора, обласних та окружних прокуратур, а також спеціалізованих прокуратур у військовій та оборонній сфері на правах обласних та окружних.
Форма навчання очна
Тривалість 20 годин (2 дні) /
0,66 кредиту ЄКТС
Місце проведення м. Київ,
вул. Юрія Іллєнка, 81-б
ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ, НА ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЯКИХ СПРЯМОВАНО ПРОГРАМУ:
  • комунікація та взаємодія;
  • командна робота та взаємодія;
  • прийняття ефективних рішень;
  • впровадження змін;
  • сприйняття змін.
РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ (ЗНАННЯ, УМІННЯ, НАВИЧКИ) ЗНАННЯ:
  • структури та специфіки сучасного масмедійного простору;
  • видів маніпуляцій в засобах масової інформації;
  • форм та сценаріїв взаємодії зі ЗМІ;
  • видів криз та алгоритмів реагування у кризових ситуаціях;
  • основних помилок, яких варто уникати при взаємодії із медіа;
  • способів підготовки спікерів до публічної комінікації.
УМІННЯ:
  • аналізувати і критично сприймати медіатексти;
  • формувати сценарії взаємодії із медіа;
  • генерувати та правильно створювати інформаційні приводи;
  • забезпечувати підготовку спікерів до публічної комунікації;
  • обирати доречні форми комунікації зі ЗМІ;
  • створювати різні види пресматеріалів та забезпечувати проведення пресзаходів;
  • формувати алгоритм дій у кризовій ситуації;
  • забезпечувати комунікації, враховуючи етичні та правові норми, інтереси різних цільових аудиторій.
НАВИЧКИ:
  • розпізнавання дезінформації та маніпулятивних технологій в засобах масової інформації;
  • комунікації у кризових ситуаціях;
  • планування комунікацій та взаємодії зі стейкхолдерами;
  • обрання безпечних медіа для споживання та поширення новин.