Спеціальна короткострокова програма підвищення кваліфікації
«Основи медіації»
ОПИС І МЕТА ПРОГРАМИ: Набуття базових знань медіації, отримати базові знання у врегулюванні конфліктів керівниками підрозділів органів прокуратури, відпрацювати навички ефективного вирішення спору мирним шляхом та сприянню взаєморозумінню.
Розроблено для:
державних службовців категорії „Бˮ Офісу Генерального прокурора, обласних та окружних прокуратур, а також спеціалізованих прокуратур у військовій та оборонній сфері на правах обласних та окружних.
Форма навчання очна
Тривалість 20 годин (2 дні) /
0,67 кредиту ЄКТС
Місце проведення м. Київ,
вул. Юрія Іллєнка, 81-б
ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ, НА ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЯКИХ СПРЯМОВАНО ПРОГРАМУ:
  • професійні знання інструментів та технологій комунікації;
  • прийняття ефективних рішень;
  • комунікація та взаємодія;
  • управління організацією роботи та персоналом, а саме: організація і контроль роботи, вміння працювати в команді та керувати командою, вміння розв'язання конфліктів.
НАПРЯМ (НАПРЯМИ) ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКИЙ (ЯКІ) ОХОПЛЮЄ ПРОГРАМА:
  • ведення переговорів, медіація;
  • комунікація та взаємодія;
  • управління персоналом та управління результативністю;
  • впровадження змін та прийняття ефективних рішень.
РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ (ЗНАННЯ, УМІННЯ, НАВИЧКИ) ЗНАННЯ:
  • базових положень прикладної конфліктології;
  • практичних прийомів аналізу конфліктних ситуацій;
  • процедури медіації;
  • ціннісних підвалин медіаційного підходу;
  • місця медіації у системі альтернативного вирішення конфліктів;
  • різновидів медіаційних процедур, специфіку та сфери їх застосування.
УМІННЯ:
  • аналізувати конфліктні ситуації;
  • визначати позиції та інтереси сторін конфлікту;
  • використовувати основні комунікативні навички медіатора;
  • виконувати попередню оцінку медіабельності справи;
  • проводити роз’яснювальну та координаційну роботу, щодо залучення сторін до процедури медіації.
НАВИЧКИ:
  • діалогу та порозуміння;
  • налагодження ефективної командної взаємодії;
  • нейтральної позиції посередника у конфлікті.