«Психологія стресу в період та після війни»

Загальна короткострокова програма підвищення кваліфікації
«Психологія стресу в період та після війни»
ОПИС І МЕТА ПРОГРАМИ: Набуття знань, умінь і навичок, необхідних для успішного запобігання та подолання стресових ситуацій в умовах війни та професійної діяльності; навчити самодіагностиці та елементам рефлексії в стресових ситуаціях; допомогти освоїти техніки ефективного управління стресами та їх профілактики; розвивати навички антистресової поведінки та ненасильницького спілкування; формувати практичні навички як діяти в кризових умовах та способи саморегуляції власним емоційним станом; активізувати відчуття особистості; оптимізація психічної стійкості держслужбовців.
Розроблено для:
державних службовців категорій „Бˮ та „Вˮ Офісу Генерального прокурора, обласних та окружних прокуратур, а також спеціалізованих прокуратур у сфері оборони на правах обласних та окружних.
Форма навчання очна
Тривалість 20 годин (2 дні) /
0,67 кредиту ЄКТС
Місце проведення м. Київ,
вул. Юрія Іллєнка, 81-б
ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ, НА ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЯКИХ СПРЯМОВАНО ПРОГРАМУ:
  • прийняття ефективних рішень;
  • виконання на високому рівні поставлених завдань;
  • комунікація та взаємодія;
  • командна робота та взаємодія;
  • впровадження змін;
  • сприйняття змін.
РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ (ЗНАННЯ, УМІННЯ, НАВИЧКИ) ЗНАННЯ:
  • ідентифікації психологічних проблем та шляхів їх розв’язання;
  • закономірностей та особливостей розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завдань;
  • основних прийомів та сучасних методик формування гнучкої здатності опору стресу та формування стресостійкості.
УМІННЯ:
  • визначати, аналізувати та пояснювати психічні явища;
  • виявляти, попереджати та долати стрес;
  • вибудовувати індивідуальну систему управління власними ресурсами;
  • аналізувати події та явища власного життя з точки зору попередження стресів;
  • самовдосконалюватися та саморозвиватися у відносинах з оточуючими, колегами, керівниками, підлеглими тощо.
НАВИЧКИ:
  • усвідомлено керувати власною поведінкою, що передує стресу;
  • підвищення рівня комунікативної компетентності; свідомо запобігати професійному вигоранню;
  • самостійно поповнювати свої знання, користуватись літературою та іншими джерелами інформації; відпрацювання методів підтримання працездатності; саморегуляції;
  • рефлексії.