«Використання текстового редактора «Microsoft Word» у роботі державного службовця органів прокуратури»

Загальна короткострокова програма підвищення кваліфікації
«Використання текстового редактора «Microsoft Word» у роботі державного службовця органів прокуратури»
ОПИС І МЕТА ПРОГРАМИ: Підвищення загального рівня цифрової грамотності державних службовців органів прокуратури України; поглиблення знань, набуття умінь та навичок ефективного використання текстового редактору Microsoft Word в практичній діяльності для автоматизації процесів обробки документів під час виконання посадових обов`язків.
Розроблено для:
державних службовців категорій „Бˮ та „Вˮ Офісу Генерального прокурора, обласних та окружних прокуратур, а також спеціалізованих прокуратур у військовій та оборонній сфері на правах обласних та окружних.
Форма навчання очна
Тривалість 30 годин (3 дні) /
1 кредит ЄКТС
Місце проведення м. Київ,
вул. Юрія Іллєнка, 81-б
ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ, НА ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЯКИХ СПРЯМОВАНО ПРОГРАМУ:
  • цифрова грамотність;
  • комунікація та взаємодія;
  • виконання на високому рівні поставлених завдань;
  • професійні знання основ підготовки аналітичних документів, звітів.
РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ (ЗНАННЯ, УМІННЯ, НАВИЧКИ) ЗНАННЯ:
  • особливостей редагування, форматування та оформлення інформації за допомогою текстового редактору Microsoft Word;
  • створення стилів для документів та їх оформлення в автоматичний зміст з предметними покажчиками та списком ілюстрацій;
  • покрокового злиття документів;
  • ефективного використання «навігації» в текстах;
  • технологічного алгоритму роботи з графічними об’єктами в Microsoft Word (таблиці, фігури, зображення, Текстове поле, Smart Art, діаграми тощо);
  • додаткових елементів документа Microsoft Word: колонтитули, примітки, гіперпосилання, виноски;
  • рецензування ділової кореспонденції.
УМІННЯ:
  • застосовувати різноманітні вбудовані інструменти Microsoft Word для форматування документів;
  • використовувати макети, графічні об’єкти Microsoft Word для роботи із текстом;
  • створювати та форматувати таблиці, фільтрувати та сортувати дані в них;
  • будувати та редагувати діаграми, графіки, Smart Art об`єкти.
НАВИЧКИ:
  • ефективного застосування цифрових технологій у професійній діяльності;
  • форматування документів за допомогою структурних елементів Microsoft Word;
  • технології оформлення таблиць та графічних об’єктів відповідно до визначених вимог діловодства;
  • здійснення сортування і фільтрування даних;
  • застосовування інструментів Microsoft Word для швидкого редагування та форматування великих текстів.