Публічні закупівлі

Посилання на оголошення про проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2023-12-06-013411-a

Назва предмета закупівлі: Програмний продукт «LIGA 360», Юрист (Преміум) за ДК 021:2015 – 48610000-7 Системи баз даних.

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2023-12-06-013411-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України.
Строк (термін) надання послуг: з 01 січня 2024 року до 31 грудня 2024 року.
Місце надання послуг: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Кількість: 6 штук

Вимоги до надання послуг Надання доступу до інформаційно-аналітичної системи пошуку і обробки інформації комплексної системи управління інформаційним обміном з нормативно-правовою підтримкою «LIGA 360» передбачає надання прав на використання програмної продукції: Системи «LIGA 360» строком на 1 рік.
Вимоги до програмного продукту (продукції):

  1. Загальні вимоги до стандартного пакета програмної продукції

Інформаційно-аналітична система (надалі – система), повинна надавати цілодобовий доступ до баз даних нормативних актів з офіційних джерел, що включають Закони, постанови, інші нормативні документи, та містити інформацію, необхідну для  виконання завдань різних функціональних напрямків Тренінгового центру прокурорів України, а саме:
– інформаційно-правову систему – вся законодавча база, правова картина дня, новації, влада України, банкрутство, довідники, судова практика, коментовані кодекси, європейське законодавство, типові договори та шаблони, база податкових знань, галузі економіки, база податкових знань, та інше;
– систему аналізу судових рішень – всі судові рішення які є в реєстрі судових рішень, та додаткові фільтри, можливість моніторити судову справу і судові засідання, та оновлена функція – оцінка ймовірності перемоги у суді на основі аналізу позовної заяви за допомогою штучного інтелекту;
– систему перевірки контрагентів (250 переглядів в місяць і 50 карточок на моніторинг) – повне досьє ФОПів, юридичних осіб, та фізичних осіб, тобто де ще фігурує підписант чи бенефіціар, зв’язки з іншими компаніями, інформацію про використання публічних коштів, всі тендерні закупівлі і багато іншого;
– електронне видання аналітичне видання щодо практики правозастосування з нагальних для юристів питань. Вміщує унікальні типи аналітичних матеріалів щодо огляду тематик професійних юридичних форумів, алгоритми дії у практичних ситуаціях, зразки документів із рекомендаціями щодо складання та застосування.

Система управління ризиками протягом усього життєвого циклу договору, забезпечення відповідності діючому законодавству, концепція доступу для різноманітних ролей у компанії, безперервність відслідковування виконання, автоматичне нагадування про продовження термінів, зручні функції пошуку, класифікація та сортування, швидкий хмарний доступ до всіх інструментів та функцій.

  1. Функціональні вимоги

З метою забезпечення ефективної роботи юристів, економістів, бухгалтерів, працівників напрямків здійснення закупівель, управління персоналом та їх керівників система повинна мати такі можливості:
–  документи повинні містити посилання на норми судових рішень, підзаконних актів, узагальнень судової практики, відомчих роз’яснень, правових позицій Верховного Суду України / Верховного Суду;
– доступ до всіх редакцій документів, можливість порівняння редакцій законодавства;
– швидкий доступ до майбутньої редакції нормативного документа, що не набрав чинності;
– можливість порівняння редакцій  закону – попередньої  і наступної редакцій документу, різними кольорами позначаються: чинна редакція документу, попередні редакції документу, наступна редакція (що не набрала чинності); зміни фрагментів документа також відображаються кольоровими маркерами різного кольору;
– позначення зміни фрагментів документа шрифтом різного кольору для зручності аналізу; навігація по зміненим фрагментам;
– в текстах повинні міститися посилання на нормативні акти, за посиланням відкривається нормативно-правовий акт, в якому наведене нормативне визначення цього терміну;
– при перегляді судового рішення повинні відображатись пов’язані судові рішення в рамках цієї судової справи та графічно відображатись зв’язки між судовими рішеннями (історія судової справи);
– при перегляді списків судових рішень в реквізитах повинна відображатись коротка суть справи для зручності перегляду;
– при пошуку в переліку знайдених документів повинно бути показано абзац з виділенням пошукового контексту для оцінки «корисності» документу навіть не відкриваючи його повністю;
– термінологічний словник. Виділений кольором термін відкривається термінологічний словник  та/або нормативно-правовий акт, в якому наведене нормативне визначення цього терміну.
– під час роботи з текстом документу можна отримувати переліки всіх документів, які посилаються на поточний текст або на конкретний абзац тексту (приклад: зворотні зв’язки документа до кожного абзацу відображаються за допомогою іконок праворуч або ліворуч від абзацу з текстом; за посиланням має відкриватися перелік нормативно правових документів,  а також коментарі, консультації спеціалістів,  судова практика,  судові прецеденти, матеріали спеціалізованих видань, бланки типових документів та ін.);
– система повинна бути простою у навігації, зі зручною, логічно побудованою системою пошуку, на рівні стандартних та поліпшених інструментів традиційних інформаційно-пошукових систем;
– механізм пошуку системи повинен забезпечувати знаходження необхідних документів по множині критеріїв;
– повинна мати функції автоматичного контролю змін у нормативно-правових актах (статус, появи нової редакції, офіційного опублікування документів);
– автоматичне відстеження появи документів за рубриками, а також за множиною різних критеріїв;
– можливість створювати свої аналітичні добірки інформації з можливістю зробити їх доступними для інших користувачів системи.

  1. Вимоги до оновлення та підтримки

Оновлення системи програмної продукції повинно здійснюватися:
– у разі змін у нормативних актах або у інших джерелах інформаційної системи;
– автоматично, щоденно, через інтернет в автоматизованому режимі.

Підтримка має включати:
–  надання консультацій по телефону у робочі дні з 9:00 до 18:00, з понеділка по п’ятницю, з питань налаштування програмного продукту та його користування;
– повідомлення про вихід нових версій програмного продукту.

Обґрунтування щодо необхідності проведення процедури закупівлі:
закупівля проводиться з метою забезпечення безперебійної діяльності Тренінгового центру прокурорів України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2240 до кошторису на 2024 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 191 520,00 грн.


Посилання на оголошення про проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2023-12-06-005853-a

Назва предмета закупівлі: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку на об’єктах Тренінгового центру прокурорів України за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б (адміністративна будівля) за ДК 021:2015-75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2023-12-06-005853-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України.
Строк (термін) надання послуг: з 01 січня 2024 року до 31 грудня 2024 року.
Місце надання послуг: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б
Кількість постів:
вул. Юрія Іллєнка, 81-Б – 1 пост (24 години щодня)
Кількість (обсяг) послуг, що є предметом закупівлі – 8 784 людино-годин

Вимоги до надання послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (далі – Послуги) на об’єктах замовника:

забезпечення громадської безпеки та правопорядку на об’єктах Тренінгового центру прокурорів України та прилеглій території;
забезпечення недоторканності, цілісності будівель, споруд, територій, транспортних засобів, документів, матеріальних цінностей та іншого рухомого і нерухомого майна замовника, з метою запобігання та/або недопущення чи припинення протиправних дій щодо майна замовника, збереження майна,  припинення несанкціонованого доступу до нього;
систематичний аналіз стану об’єктів, майна, які охороняються, з метою прийняття необхідних заходів по попередженню правопорушень та злочинних посягань на об’єкт, майно замовника;
забезпечення недоторканності місця вчинення протиправних дій на об’єктах до прибуття представників правоохоронних органів;
попередження  крадіжки матеріальних цінностей та виявлення умов, які призводять до крадіжок;
забезпечення пропускного режиму працівників та відвідувачів Тренінгового центру прокурорів України;
виявляє та запобігає потраплянню на територію об’єктів замовника  осіб з небезпечними речами (вибухонебезпечні, легкозаймисті, тощо);
попередження  незаконне проникнення  на об’єкт охорони сторонніх осіб;
дотримання  встановлених правил пожежної безпеки;
попередження  можливості  надзвичайних та аварійних ситуацій та приймання участі в їх ліквідації;
бере участь у розробці та погоджені інструкції з охорони та пропускного режиму об’єктів Тренінгового центру прокурорів України;
виконання наказів директора щодо організації пропускного та внутрішньо-об’єктового режиму на об’єктах Тренінгового центру прокурорів України;
контроль за внесенням та винесенням (ввезення  та вивезення) товарно-матеріальних цінностей з об’єктів, що охороняються, недопущення незаконного виносу майна та інших матеріальних цінностей з території об’єкту замовника.

Вимоги до учасників щодо надання Послуг:

наявність права забезпечувати охорону громадського порядку та забезпечення громадської безпеки згідно норм чинного законодавства України;
наявність у охоронців спецзасобів активної оборони (бронежилети з класом захисту не нижче IV, шоломи з класом захисту не нижче 1/1А, гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, пристрої для відстрілу гумових куль);
наявність цифрових станцій радіозв’язку в кількості не менше однієї на одному посту охорони, потужністю не менше 5 Вт з рівнем захисту не менш ніж AЕS 256 та всіх відповідних дозвільних документів згідно чинного законодавства;
наявність не менш ніж однієї мобільної групи швидкого реагування в кількості не менше 4-х екіпірованих в уніформу працівників, оснащеними спецзасобами активної оборони.

Особи, які будуть забезпечувати охорону громадського порядку та забезпечення громадської безпеки, повинні відповідати наступним критеріям:

1) вік  18-50 років;
2) досконально знати технічні характеристики та правила застосування засобів охорони, відеоспостереження, пожежної сигналізації та пожежогасіння, зв’язку, освітлення, оповіщення, життєзабезпечення об’єкта;
3) ввічливо та уважно спілкуватися з громадянами;
4) знати схему розташування структурних підрозділів замовника для надання певних довідок відвідувачам;
5) запобігати та попереджати протиправні дії, спрямовані на недоторканність особистої безпеки, життя та здоров’я фізичних осіб, які перебувають на об’єктах замовника;
6) здійснювати огляд території об’єктів, територій замовника   на предмет цілісності обладнання, споруд.

Для підтвердження технічних та/або якісних вимог до предмета закупівлі Учасники у складі пропозиції повинні надати:

  1. Довідку у довільній формі щодо дотримання вимог чинного законодавства із захисту довкілля, у якій зазначається застосування Учасником заходів із захисту довкілля, передбачених чинним законодавством України про відходи, пов’язаних з відходами, що утворюються у процесі надання послуг.
  2. Гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації». Недостовірність вказаної у гарантійному листі інформації або наявність санкцій та зазначених підстав, що буде виявлено стосовно учасника, є підставою для його відхилення.
  3. Довідку, складену у довільній формі, з інформацією про те, що учасник забезпечений засобами захисту, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», чи іншим чинним нормативно-правовим актом (зазначити: марку та найменування засобів захисту);
  4. Довідку, складену у довільній формі, з інформацією про те, що учасник має право забезпечувати громадську безпеку та правопорядок із зазначенням відповідних нормативно-правових актів.

У разі необхідності та враховуючи специфіку та обсяг предмета закупівлі, з приводу питань щодо отримання додаткової інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Учасники звертаються до Замовника.

Обґрунтування щодо необхідності проведення процедури закупівлі:
закупівля проводиться з метою забезпечення безперебійної діяльності Тренінгового центру прокурорів України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2240 до кошторису на 2024 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Розрахунок очікуваної вартості послуги здійснений на підставі запланованого обсягу вивезення твердих побутових відходів з урахуванням діючих у м. Київ тарифів (цін) на зазначені послуги.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 219 366,00 грн.


Посилання на оголошення про проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2023-11-28-008328-a

Назва предмета закупівлі: Послуги з вивезення твердих побутових відходів змішаних (ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2023-11-28-008328-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України.
Предметом закупівлі є послуги з вивезення твердих побутових відходів змішаних, які накопичуються в процесі господарської діяльності Замовника. Послуги надаються відповідно до державних норм і стандартів, що передбачені законами України «Про житлово-комунальні послуги» та «Про управління відходами».
Надання послуг здійснюється Учасником згідно з правилами благоустрою території з урахуванням схеми санітарного очищення, що затверджені в м. Київ.
Вивезення твердих побутових відходів змішаних проводиться спеціально обладнаними транспортними засобами – сміттєвозами Учасника, пристосованими для завантаження контейнерів об’ємом 1,1 м³, відповідно до Дислокації  до 8:00 години ранку. Збір твердих побутових відходів змішаних проводиться у металеві контейнери об’ємом 1,1 м³ кожний. В процесі надання послуг використовуються контейнери Виконавця.
Місце надання послуг: Тренінговий центр прокурорів України, 04050, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б (адміністративна будівля), вул. Юрія Іллєнка, 81-Б (гуртожиток), вул. Юрія Іллєнка, 24 літ. 1А (гуртожиток) (надалі – Замовник).
Обсяг послуги: 689,7 куб. м/627 контейнерів
Строк надання послуг: з 01.01.2024 року по 31.12.2024 року.

Обґрунтування щодо необхідності проведення процедури закупівлі:
закупівля проводиться з метою забезпечення безперебійної діяльності Тренінгового центру прокурорів України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2275 до кошторису на 2024 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Розрахунок очікуваної вартості послуги здійснений на підставі запланованого обсягу вивезення твердих побутових відходів з урахуванням діючих у м. Київ тарифів (цін) на зазначені послуги.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 131 043,00 грн.


Посилання на оголошення про проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2023-11-27-013649-a

Назва предмета закупівлі: Електрична енергія (ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2023-11-27-013649-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України.

  1. Загальний обсяг споживання, що закуповується: 350 000 кВт*год
  2. Строк та умови постачання: з 01.01.2024 до 31.12.2024 року (включно), цілодобово;
  3. Вартість електроенергії визначена з урахуванням вартості послуг на розподіл електричної енергії та без урахування вартості компенсації перетікань реактивної електроенергії..
  4. Оплата послуг з розподілу електричної енергії здійснюється через учасника (ціна спожитої електричної енергії включає вартість послуг з розподілу електричної енергії відповідного Оператора системи розподілу згідно з тарифами, встановленими НКРЕКП).
  5. Об’єкти підключені у встановленому законодавством порядку до мереж відповідного Оператора системи розподілу, при цьому Замовник є стороною діючих договорів про надання послуг з розподілу електричної енергії з ПрАТ «ДТЕК Київські Електромережі» та ПрАТ «Львівобленерго».
  6. Роль постачальника послуг комерційного обліку за усіма точками комерційного обліку на Об’єктах виконує відповідний Оператор системи розподілу ПрАТ «ДТЕК Київські Електромережі» та ПрАТ «Львівобленерго».
  7. Відсутній факт припинення/призупинення постачання електричної енергії на Об’єкти або надання послуг з розподілу електричної енергії у випадках, передбачених законодавством у сфері енергетики. Відсутня прострочена заборгованість за договорами про постачання електричної енергії на Об’єкти або про надання послуг системи розподілу.
  8. Параметри якості електричної енергії в точках приєднання Об’єктів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у законодавстві, зокрема у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності».
  9. Місце постачання та засоби обліку: межа балансової належності електроустановок замовника (за адресою: 04050, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б; 82482, Львівська обл., м. Моршин, вул. Проліскова, 8-В)
  10. Нормативно-правові акти:

Умови постачання електричної енергії Замовнику повинні відповідати нормам чинного законодавства у сфері електроенергетики, які регулюють взаємовідносини сторін в процесі постачання електричної енергії, зокрема:

– Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VШ;
– Правилам роздрібного ринку електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312);
– Кодексу систем передачі електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року № 309);
– Кодексу систем розподілу електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року № 310);
– Кодексу комерційного обліку електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року № 311);
– Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу (Постанова НКРЕКП від 27.12.2017 року № 1469);
– Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 27.12.2017 року № 1470).

Параметри якості електроенергії в точках приєднання споживачів в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (далі – ДСТУ EN 50160:2014).

Клас напруги: 2 (Постанова №1052 від 13.08.1998).

Замовник належить до групи «В» (без АСКОЕ).

Якість електричної енергії – це ступінь відповідності фактичних значень параметрів електричної енергії встановленим ГОСТ 13109-97 і ДСТУ EN 50160:2014, а також термінологічних стандартів ГОСТ 30372-95 та ДСТУ 3466-96. Контроль і оцінювання показників якості електричної енергії проводиться згідно СОУ-Н ЕЕ 40.1-37471933-55:2011.

Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля (підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання учасником довідки у довільній формі)

  1. У вартість товару включено витрати на передачу, магістральне транспортування, зберігання, послуги розподілу електричної енергії, страхування, гарантування зобов’язань, сплату податків та інших зборів та обов’язкових платежів, в т.ч. ПДВ, та усіх інших витрат, тобто вказана ціна товару, за якою він відпускається покупцям.
  2. Вимоги щодо якості:

–  Постачальник зобов’язується забезпечити комерційну якість товару (електричної енергії), який постачається Замовнику (Споживачу), що передбачає вчасне та повне інформування Споживача про умови постачання електричної енергії, ціни на електричну енергію, надання роз’яснень положень актів чинного законодавства, якими регулюються відносини Сторін, ведення точних та прозорих розрахунків із Споживачем, а також можливість вирішення спірних питань шляхом досудового врегулювання.

– Замовник (Споживач) має право на отримання компенсації за недотримання показників комерційної якості поставленого товару (електричної енергії) Постачальником. Постачальник зобов’язується надавати компенсацію Замовнику (Споживачу) за недотримання показників комерційної якості поставленого товару (електричної енергії) Постачальником у порядку, затвердженому Регулятором, опублікувати на своєму офіційному веб-сайті порядок надання компенсацій та їх розміри.

– Учасник-електропостачальник повинен забезпечити дотримання загальних та гарантованих стандартів якості постачання електроенергії, в тому числі тих, що передбачені згідно Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою НКРЕКП від 12.06.2018 р. № 375, Закону України «Про ринок електричної енергії», Правил роздрібного ринку електричної енергії, інших нормативно-правових актів. Згідно ст. 18 Закон України «Про ринок електричної енергії» показники якості електропостачання повинні відповідати величинам, що затверджені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

– Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310, параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення».

Клас напруги: 2 (Постанова №1052 від 13.08.1998).

Якість електричної енергії – це ступінь відповідності фактичних значень параметрів електричної енергії встановленим ГОСТ 13109-97 і ДСТУ EN 50160:2014, а також термінологічних стандартів ГОСТ 30372-95 та ДСТУ 3466-96. Контроль і оцінювання показників якості електричної енергії проводиться згідно СОУ-Н ЕЕ 40.1-37471933-55:2011.

Обґрунтування щодо необхідності проведення процедури закупівлі:
закупівля проводиться з метою забезпечення безперебійної діяльності Тренінгового центру прокурорів України. Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2273 до кошторису на 2024 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена наступним чином:

Ціна за один кВт вирахована за формулою: ∑ = А + В + С + D, де
А – середньозважена вартість закупівлі одиниці Товару РДН на ринку «на добу наперед» торгової зони «Об’єднана енергетична система України». складає ________ грн. з ПДВ
В – маржа Постачальника, що становить _________ грн. з ПДВ
С – тариф на передачу електроенергії, встановлений регулятором ____ грн.. з ПДВ;
D – тариф на розподіл електроенергії, встановлений регулятором ____ грн.. з ПДВ;
∑ – вартість 1 кВт електроенергії для Споживача
Жовтень 2023р. – календарний місяць, визначений базовим, для розрахунку  середньозваженої ціни закупівлі одиниці Товару РДН на ринку «на добу наперед» торгової зони «Об’єднана енергетична система України»

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 625 000,00 грн.


Посилання на оголошення про проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2023-11-16-002802-a

Назва предмета закупівлі: Металеві ручки (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2023-11-16-002802-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Обґрунтування щодо необхідності проведення процедури закупівлі:
закупівля проводиться з метою забезпечення безперебійної діяльності Тренінгового центру прокурорів України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2210 до кошторису на 2023 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 8 817,00 грн.


Посилання на оголошення про проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2023-11-16-002320-a

Назва предмета закупівлі: Візитниці (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2023-11-16-002320-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Обґрунтування щодо необхідності проведення процедури закупівлі:
закупівля проводиться з метою забезпечення безперебійної діяльності Тренінгового центру прокурорів України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2210 до кошторису на 2023 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 9 303,00 грн.


Посилання на оголошення про проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2023-11-09-007306-a

Назва предмета закупівлі: Канцелярські товари (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2023-11-09-007306-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Обґрунтування щодо необхідності проведення процедури закупівлі:
закупівля проводиться з метою забезпечення безперебійної діяльності Тренінгового центру прокурорів України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2210 до кошторису на 2023 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 475 052,82 грн.


Посилання на оголошення про проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2023-11-09-004924-a

Назва предмета закупівлі: Канцелярські товари (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2023-11-09-004924-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Обґрунтування щодо необхідності проведення процедури закупівлі:
закупівля проводиться з метою забезпечення безперебійної діяльності Тренінгового центру прокурорів України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2210 до кошторису на 2023 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 398,20 грн.


Посилання на оголошення про проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2023-11-08-015100-a

Назва предмета закупівлі: Канцелярські товари (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2023-11-08-015100-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Обґрунтування щодо необхідності проведення процедури закупівлі:
закупівля проводиться з метою забезпечення якісного проведення офлайн тренінгів у Тренінговому центрі прокурорів України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2210 до кошторису на 2023 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 20 670,00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2023-10-25-004746-a

Назва предмета закупівлі: Послуги з перевезення, зберігання та утилізації відпрацьованої, списаної та непридатної для користування комп’ютерної, побутової, офісної, обчислювальної та іншої техніки (ДК 021:2015 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2023-10-25-004746-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість надання послуг відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.
1. Строк надання послуг: не пізніше 05.12.2023 р.
2. Місце збирання Відходів: 04050, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б.
3. Вивезення та переробка (утилізація) шляхом знешкодження чи переробки відходів, в тому числі небезпечних складників – забруднювачів довкілля, відпрацьованої, списаної та непридатної для користування комп’ютерної, побутової, офісної, обчислювальної та іншої техніки, виділення дорогоцінних, чорних та кольорових металів за середньо ринковими цінами та дорогоцінних металів за цінами Державної скарбниці України НБУ, транспортування списаного обладнання до місця утилізації. Утилізація відходів – передача отриманих у результатів переробки матеріалів і комплектуючих на подальшу переробку та повторне використання в якості вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів або зберігання.

Обов’язкове повернення коштів за вилучені дорогоцінні метали за цінами НБУ, чорні та кольорові метали за середньо ринковими цінами на розрахунковий рахунок Замовника (у разі їх виявлення).
Ціна утилізації однієї одиниці майна повинна бути сформована з урахуванням витрат на завантаження, розвантаження, винесення з приміщень, розбирання, транспортних та інших витрат.
Виконавець повертає Замовнику вартість дорогоцінних, чорних та кольорових металів, в переданому на утилізацію майні згідно Паспорту кінцевої переробки шляхом безготівкового перерахування коштів на спеціальний розрахунковий рахунок Замовника відкритий в Головному управлінні Державної казначейської служби України в м. Києві № UA578201720313201001204158935, у термін до 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами акта приймання-передачі майна, яке підлягає утилізації, але не пізніше 05.12.2023. Вартість чорних та кольорових металів визначається за середньо ринковими цінами, вартість ДМ визначається за закупівельними цінами на ДМ, які встановлені Державною скарбницею НБУ.

Обґрунтування щодо необхідності процедури закупівлі: Закупівля здійснюється у зв’язку з тим, що наявне майно не використовується Тренінговим центром прокурорів України, є морально застарілим і фізично зношеним, а також таким, що не виявилося можливим безоплатно передати іншим державним підприємствам, установам, організаціям у встановленому законодавством порядку.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2240 до кошторису на 2023 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі визначена на основі наданих цінових пропозицій. Очікувана вартість включає вартість послуг з урахуванням всіх податків та зборів, а також інших витрат, що необхідні для надання послуг.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 17 483,00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2023-05-12-011883-a

Назва предмета закупівлі: Пакети програмного забезпечення для відеоконференцій ZOOM (ДК 021:2015 48510000-6 Пакети комунікаційного програмного забезпечення).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2023-05-12-011883-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Обґрунтування щодо необхідності придбання пакетів програмного забезпечення для відеоконференцій: програмний продукт Zoom використовується в Тренінговому центрі прокурорів України для відеоконференцій з обміном повідомленнями і передачею контенту в режимі реального часу.
У 2020 році було придбано цей продукт, наразі здійснюється придбання клієнтських ліцензій, що необхідні для підключення користувачів Тренінгового центру прокурорів України до даного програмного продукту. У зв’язку з вищевказаним, придбання ліцензій інших вендорів, відмінних від Zoom, може призвести до зупинки корпоративного відеоконференцзв’язку Тренінгового центру прокурорів України, витрачання додаткових коштів на аналіз/доопрацювання/впровадження нового програмного продукту, призведе до заміни інфраструктури, навчання профільних кваліфікованих спеціалістів, а також користувачів Тренінгового центру прокурорів України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2240 до кошторису на 2023 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 202 296,00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2023-03-22-004867-a

Назва предмета закупівлі: Канцелярські товари за ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне.

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2023-03-22-004867-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2210 до кошторису на 2023 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 10 750,00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2023-03-17-010399-a

Назва предмета закупівлі: Послуги з поточного ремонту та обслуговування комп’ютерної та організаційної техніки (заправка картриджів до принтерів; відновлення картриджів) за ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2023-03-17-010399-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2240 до кошторису на 2023 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, та на основі комерційних пропозицій постачальників відповідного товару.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 100 000,00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2023-03-14-005040-a

Назва предмета закупівлі: Послуги з технічного обслуговування і ремонту організаційної техніки (послуги з технічного обслуговування і ремонту поліграфічної техніки; заточування ножів для паперорізальної машини) за ДК 021:2015 50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2023-03-14-005040-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2240 до кошторису на 2023 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, та на основі комерційних пропозицій постачальників відповідного товару.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 132 100,00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2023-02-03-001652-a

Назва предмета закупівлі: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку на об’єктах Тренінгового центру прокурорів України за адресою: м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б.

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2023-02-03-001652-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2240 до кошторису на 2023 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена орієнтовно на період до 31.12.2023 (включно) на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 150 165,00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2023-01-23-011013-a

Назва предмета закупівлі: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (ДК 021:2015 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2023-01-23-011013-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2240 до кошторису на 2023 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена орієнтовно на період до 31.12.2023 (включно) на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 432 800,00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2023-01-20-007137-a

Назва предмета закупівлі: Послуги провайдерів (послуги доступу до мережі Інтернет за адресою: Львівська обл., м. Моршин, вул. Проліскова, 8-В) (ДК 021:2015 72410000-7 — Послуги провайдерів).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2023-01-20-007137-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2240 до кошторису на 2023 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена орієнтовно на період до 31.12.2023 (включно) на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 710,00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2023-01-17-001582-a

Назва предмета закупівлі: Послуги з технічного обслуговування та/або ремонту колісних транспортних засобів чи їх складових частин (ДК 021:2015-50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2023-01-17-001582-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2240 до кошторису на 2023 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена орієнтовно на період до 20.12.2023 (включно) на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 300 000,00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2023-01-12-003669-a

Назва предмета закупівлі: Послуги провайдерів (послуги доступу до мережі Інтернет за адресою: Львівська обл., м. Моршин, вул. Проліскова, 8-В) (ДК 021:2015 72410000-7 — Послуги провайдерів).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2023-01-12-003669-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2240 до кошторису на 2023 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена орієнтовно на період з 01.01.2023 до 31.12.2023 (включно) на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 6 710,00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2022-12-14-014655-a

Назва предмета закупівлі: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (вивезення твердих побутових відходів) (ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2022-12-14-014655-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2275 до кошторису на 2023 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена орієнтовно на період з 01.01.2023 до 31.12.2023 (включно) на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Розрахунок очікуваної вартості послуги здійснений на підставі запланованого обсягу вивезення твердих побутових відходів з урахуванням діючих у м. Київ тарифів (цін) на зазначені послуги.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 171 600,00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2022-12-13-001310-a

Назва предмета закупівлі: Послуги провайдерів (послуги доступу до мережі Інтернет за адресою: 82482, Львівська обл., м. Моршин, вул. Проліскова, 8-В) (ДК 021:2015 72410000-7 — Послуги провайдерів).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2022-12-13-001310-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2240 до кошторису на 2023 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена орієнтовно на період з 01.01.2023 до 31.12.2023 (включно) на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 640,00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2022-12-09-006301-a

Назва предмета закупівлі: Послуги провайдерів (послуги доступу до мережі Інтернет за адресою: 04050, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81-Б) (ДК 021:2015 72410000-7 — Послуги провайдерів).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2022-12-09-006301-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2240 до кошторису на 2023 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена орієнтовно на період з 01.01.2023 до 31.12.2023 (включно) на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 156 000,00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2022-12-08-019344-a

Назва предмета закупівлі: Системи баз даних (інформаційні послуги (абонентське обслуговування) на основі комп’ютерних (ої) програм (ми) LIGA360: Юрист (Преміум)) (код ДК 021:2015 – 48610000-7 Системи баз даних) (ДК 021:2015 48610000-7 — Системи баз даних).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2022-12-08-019344-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2240 до кошторису на 2023 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена орієнтовно на період з 01.01.2023 до 31.12.2023 (включно) на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 192 000,00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2022-12-06-014950-a

Назва предмета закупівлі: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (вивезення твердих побутових відходів) (ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2022-12-06-014950-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2275 до кошторису на 2023 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена орієнтовно на період з 01.01.2023 до 31.12.2023 (включно) на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Розрахунок очікуваної вартості послуги здійснений на підставі запланованого обсягу вивезення твердих побутових відходів з урахуванням діючих у м. Київ тарифів (цін) на зазначені послуги.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 171 600,00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2022-12-05-001908-a

Назва предмета закупівлі: Електрична енергія (ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2022-12-05-001908-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2273 до кошторису на 2023 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена орієнтовно на період з 01.01.2023 до 31.12.2023 (включно) з урахуванням очікуваного обсягу споживання електричної енергії та ринкових цін на даний вид товару на момент оголошення закупівлі, що включають в себе вартість послуг з розподілу електричної енергії операторів системи розподілу та передачі згідно з тарифами, встановленими НКРЕКП.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 2 163 778,05 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2022-11-21-010580-a

Назва предмета закупівлі: Комп’ютерне обладнання (оперативна пам’ять (ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2022-11-21-010580-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 3110 до кошторису на 2022 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідного товару.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 204 000, 00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2022-11-14-009794-a

Назва предмета закупівлі: Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2022-11-14-009794-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2210 до кошторису на 2022 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідного товару.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 379 460, 00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2022-11-14-009425-a

Назва предмета закупівлі: Комп’ютерне обладнання (веб-камера для комп’ютера, багатофункціональний пристрій (ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2022-11-14-009425-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2210 та КЕКВ 3110 до кошторису на 2022 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідного товару.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 53 496, 00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2022-11-03-013185-a

Назва предмета закупівлі: Причіп для перевезення генератора (ДК 021:2015 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2022-11-03-003185-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2210 до кошторису на 2022 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідного товару.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 199 000, 00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2022-11-03-013052-a

Назва предмета закупівлі: Дизельний генератор (ДК 021:2015 31120000-3 Генератори).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2022-11-03-003052-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2210 до кошторису на 2022 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідного товару.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 099 000, 00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2022-10-28-001074-a

Назва предмета закупівлі: Бензин А-95+ Євро-5), дизельне паливо (ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2022-10-28-001074-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 2210 до кошторису на 2022 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідного товару.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 416 000, 00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2022-10-25-002978-a

Назва предмета закупівлі: Неттоп (ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2022-10-25-002978-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 3110 до кошторису на 2022 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, та на основі комерційних пропозицій постачальників відповідного товару.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 281 050, 00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2022-10-25-002785-a

Назва предмета закупівлі: Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2022-10-25-002785-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 3110 до кошторису на 2022 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, та на основі комерційних пропозицій постачальників відповідного товару.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 204 000, 00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2022-10-25-002516-a

Назва предмета закупівлі: Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2022-10-25-002516-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 3110 до кошторису на 2022 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, та на основі комерційних пропозицій постачальників відповідного товару.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 381 688, 00 грн.


Посилання на оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель:
Інформація по закупівлі UA-2022-10-20-002004-а

Назва предмета закупівлі: Дизельний генератор з причепом (ДК 021:2015-31120000-3 Генератори).

Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі: UA-2022-10-20-002004-a.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів та потреб Тренінгового центру прокурорів України. Характеристики та якість товару повинні відповідати державним стандартам України.

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунків витрат коштів за КЕКВ 3110 до кошторису на 2022 рік.

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі загальнодоступної відкритої цінової інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, та на основі комерційних пропозицій постачальників відповідного товару.

Розмір бюджетного призначення за кошторисом та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 298 000, 00 грн.


Інформація по закупівлі UA-2022-08-04-005917-a

Інформація по закупівіл UA-2022-07-08-001441-a

Інформація по закупівлі UA-2022-07-08-001073-a

Інформація по закупівлі UA-2022-06-02-004800-a

Інформація по закупівлі UA-2022-06-01-004046-a

Інформація по закупівлі UA-2022-02-15-005171-a

Інформація по закупівлі UA-2022-02-15-005714-a

Інформація по закупівлі UA-2022-01-31-001643-c

Інформація по закупівлі UA-2022-01-19-005506-c

Інформація по закупівлі UA-2022-01-19-005259-c

Інформація по закупівлі UA-2022-01-19-004377-c

Інформація по закупівлі UA-2022-01-19-004215-c

Інформація по закупівлі UA-2022-01-14-001283-c

Інформація по закупівлі UA-2022-01-12-000727-c

Інформація по закупівлі UA-2021-12-08-007701-a

Інформація по закупівлі UA-2021-12-08-007295-a

Інформація по закупівлі UA-2021-12-08-003648-a

Інформація по закупівлі UA-2021-12-03-017017-c

Інформація по закупівлі UA-2021-12-02-018807-c

Інформація по закупівлі UA-2021-12-02-016096-с

Інформація по закупівлі UA-2021-12-02-012967-c

Інформація по закупівлі UA-2021-10-07-011746-b

Інформація по закупівлі UA-2021-09-17-001651-c

Інформація по закупівлі UA-2021-09-03-003969-b

Інформація по закупівлі UA-2021-09-03-003716-b

Інформація по закупівлі UA-2021-09-01-009740-a

Інформація по закупівлі UA-2021-08-25-012910-a

Інформація по закупівлі UA-2021-08-04-000440-a

Інформація по закупівлі UA-2021-07-26-000872-c

Інформація по закупівлі UA-2021-07-21-004234-c

Інформація по закупівлі UA-2021-07-13-002507-a

Інформація по закупівлі UA-2021-06-29-004107-b

Інформація по закупівлі UA-2021-06-29-003834-b

Інформація по закупівлі UA-2021-06-24-003581-b

Інформація по закупівлі UA-2021-03-01-004665-b

Інформація по закупівлі UA-2021-01-26-001483-c

Інформація по закупівлі UA-2021-01-26-001333-c

Інформація по закупівлі UA-2021-01-25-005015-c

Інформація по закупівлі UA-2021-01-25-003977-c

Інформація по закупівлі UA-2021-01-22-012311-b

Інформація по закупівлі UA-2021-01-22-011981-b

Інформація по закупівлі UA-2021-01-21-011362-b

Інформація по закупівлі UA-2021-01-21-010213-b

Інформація по закупівлі UA-2020-12-28-003960-c

Інформація по закупівлі UA-2020-12-23-021321-c

Інформація по закупівлі UA-2020-12-23-020164-c